جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی - مرکز دندانپزشکی نیل

دندانپزشکی زیبایی

دندان‌های زیبا و سالم یکی از ملاک‌های مهم در زیبایی لبخند و صورت است. همچنین دندان‌های سالم، به فرد کمک می‌کند تا جویدن را بهتر انجام دهد و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. برای داشتن دندان‌هایی سالم و زیبا باید به دندانپزشک متخصص ترمیمی و زیبایی مراجعه کنید و به طور منظم چکاپ شوید. داشتن تغذیه مناسب و مسواک زدن منظم و نخ کشیدن مکرر از بروز پوسیدگی دندان جلوگیری می‌کند. پوسیدگی دندان می‌تواند ظاهر فرد را دچار مشکل کند و تغذیه او را تحت تاثیر قرار دهد.

لبخند زیبا

برای داشتن لبخند زیبا باید دندان‌هایی مرتب و سالم و زیبا داشته باشیم. سلامت و زیبایی دندان در گرو مراجعه منظم به دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی‌ست. سفید کردن دندان‌ها و ترمیم کردن دندان با ماده کامپوزیت دندانی در حیطه درمانی دندانپزشک متخصص زیبایی و ترمیمی است. دکتر حسنا ابراهیمی زاده فارغ التحصیل مقطع تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی است و درمان‌های دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی را به طور تخصصی انجام می‌دهند.

دکتر حسنا ابراهیمی‌ زاده دندانپزشک متخصص زیبایی و ترمیمی - مرکز دندانپزشکی نیل
دکتر حسنا ابراهیمی‌ زاده دندانپزشک متخصص زیبایی و ترمیمی – مرکز دندانپزشکی نیل

سفید کردن دندان

برای داشتن دندان‌هایی زیبا می‌توانیم درمان بلیچینگ انجام دهیم. درمان بلیچینگ به افراد کمک می‌کند تا دندان‌هایی سفیدتر داشته باشند و لبخندی زیباتر داشته باشند. درمان بلیچینگ و سفید کردن دندان می‌تواند به ظاهر افراد کمک کند و زیبایی آنها را بهبود دهد و اعتماد به نفس آنها را افزایش دهد. بلیچینگ به دو شکل انجام می‌شود. بلیچینگ در مطب و بلیچینگ در منزل. برای هر دو روش باید به دندانپزشک متخصص ترمیمی و زیبایی مراجعه کنید تا درمانی با کیفیت دریافت کنید و لبخندی زیباتر داشته باشید.

ونیر کامپوزیت

استفاده از ماده سفید کامپوزیت برای اصلاح ظاهر دندان ها بسیار کمک کننده است و می‌تواند ظاهر فرد را بهبود دهد. ونیر کامپوزیت می‌تواند به شکلی طبیعی انجام شود تا ظاهری زیبا خلق کند. انجام ونیر کامپوزیت نیاز به معاینه تخصصی دارد و نیازهای زیبایی فرد باید سنجیده شود. این نوع درمان ممکن است برای همه افراد مفید نباشد. پس حتما برای معاینه زیبایی به دندانپزشک مراجعه کنید.

نمونه کامپوزیت زیبایی دندان انجام شده در تیم دندانپزشکی نیل | تیم دندانپزشکی نیل - Nil Dental Team
نمونه کامپوزیت زیبایی دندان انجام شده در تیم دندانپزشکی نیل | تیم دندانپزشکی نیل – Nil Dental Team

لمینیت دندان

لمینیت دندان، از جنس سرامیک است و ظاهری زیبا و طبیعی برای لبخند شما ایجاد می‌کند. با انجام لمینیت دندانی، می‌توانید ناهمواری ها و لکه‌های دندان خود را بپوشانید. لمینیت دندانی می تواند تغییر رنگ دندان‌های شما را مخفی کند. لمینیت دندانی درمانی مستحکم و زیباست و برای انجام این درمان باید حتما معاینه تخصصی زیبایی انجام دهید. لمینیت دندانی دارای ثبات رنگ است و این موضوع باعث برتری آن نسبت به ونیر کامپوزیت می شود.

رزرو نوبت و مشاوره

جهت رزور نوبت می‌توانید از طریق واتساپ، تلگرام و یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را با ما مطرح نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *