[vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1629873454732{background-color: #004589 !important;}” el_class=”cv-page_title”][vc_column][vc_custom_heading text=”عصب کشی دندان شیری” font_container=”tag:h2|font_size:34|text_align:center” use_theme_fonts=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”587″ img_size=”large”][/vc_column][vc_column width=”1/2″ el_class=”page-exp”][vc_column_text]عصب کشی دندان شیری دندان شیری همچون دندان دائمی دارای عصب، ریشه و تاج است. وقتی دندان شیری دچار پوسیدگی های گسترده می شود، درصورتی که ترمیم نشود و جلوی پوسیدگی گرفته نشود، این پوسیدگی ها عصب دندان شیری را درگیر می کنند. در این شرایط، کودک دچار درد دندانی می شود. دردی که مانع از غذا خوردن کودک می شود. گاهی این درد دندان شیری، به حدی گسترده است که ممکن است مانع از خوابیدن کودک شود. همچنین گاهی کودکان علایمی چون درد حین خوردن بستنی یا نوشیدنی های سرد نشان می دهند. در این مواقع، دندان شیری باید تحت درمان عصب کشی قرار بگیرد. با درمان عصب کشی، درد کودک از بین می رود و نشانه ها و علایم دندان حذف می شود و کودک می تواند غذا بخورد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message message_box_color=”turquoise”]درمان عصب کشی در کودکان، نیاز به بی حسی دارد و مراحلی تقریبا مشابه عصب کشی دندان های دائمی دارد. البته زمان لازم برای انجام درمان عصب کشی دندان شیری کوتاه تر از عصب کشی دندان دائمی ست.[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message message_box_color=”blue” icon_fontawesome=”fas fa-tooth”]در تیم دندانپزشکی نیل، عصب کشی دندان شیری، توسط متخصص دندانپزشکی کودکان، آقای دکتر خشایار سنجری انجام می شود. دندانپزشک برای انجام این درمان نیاز به برقراری ارتباط موثر و دوستانه با کودک دارد تا بتواند اعتمائ کودک را جلب کرده و درمان عصب کشی را تکمیل کند. ما در تیم دندانپزشکی نیل، محیطی آرام و صمیمانه را برای کودکان فراهم کرده ایم تا درمان های دندانپزشکی کودکان با کیفیت بالا ارائه شود.[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مشاوره و رزرو وقت

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۸۷۵۱۴۶ ” style=”classic” color=”success” size=”lg” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-phone-alt” button_block=”true” add_icon=”true” link=”url:tel%3A02188875146%20″][/vc_column][/vc_row]