جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
کامپوزیت دندان | تیم دندانپزشکی نیل - Nil Dental Team

کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان چقدر عمر دارد؟

عموما طول عمر کامپوزیت دندان به عوامل زیادی وابسته است و با مراقبت‌های بهداشت فرد و مسواک زدن منظم، این طول عمر می تواند متفاوت باشد اما کامپوزیت‌های دندانی عموما حدود ۵ تا ۱۰ سال عمر خواهند داشت.

آیا ترمیم کامپوزیت، زیبایی، درمانی دائمی است؟

کامپوزیت‌های دندانی عمری بین ۵ تا ۱۰ سال دارند. این زمان با مراقبت بهداشت دهان و دندان و نخ دندان کشیدن و مسواک زدن، کمتر یا بیشتر می‌شود اما کامپوزیت‌ها یک روش درمان زیبایی دندان دائمی نیستند.

کامپوزیت زیبایی دندان چند جلسه طول میکشد؟

اغلب درمان زیبایی دندان‌ها با کامپوزیت در یک یا دو جلسه پایان می‌یابد اما اگر مراجعه کننده نیاز به درمان‌های دیگری برای حل مشکلات دهان و دندانش مثل پوسیدگی داشته باشد، باید پیش از درمان زیبایی دندان با ماده کامپوزیت آنها را به پایان برساند.

نمونه <yoastmark class=

مدت زمان درمان زیبایی کامپوزیت زیبایی دندان به وضعیت دهان و دندان، تعداد واحد دندان درگیر در درمان زیبایی دندان با کامپوزیت و تخصص دندانپزشک شما وابسته است ولی جلسه درمان زیبایی دندان با کامپوزیت اغلب حدود دو الی سه ساعت طول می‌کشد. اگر درمان زیبایی شما زودتر از این بازه زمانی پایان یافت، بدانید که هنوز کلی از جزییات زیبایی دندان شما باقی مانده است.

آیا درمان زیبایی دندان با کامپوزیت، امکان ترمیم دارد؟

کامپوزیت ماده‌ایست که احتمال دارد دچار ترک، لب‌پرگی و شکستگی شود، ولی خوشبختانه امکان ترمیم و اصلاح آن وجود دارد. توجه داشته باشید دندانپزشک متخصص ابتدا باید امکان ترمیم را ارزیابی کند کار درمان زیبایی دندان با کامپوزیت همچون یک اثر هنری‌ست که نیاز به دقت فراوان دارد.

آیا درمان زیبایی دندان با کامپوزیت، درد دارد؟

اگر که نیاز به تراش دندان نداشته باشید و درمان زیبایی دندان با کامپوزیت شما توسط دندانپزشک متخصص ترمیمی و زیبایی انجام بشود، درمان زیبایی دندان با کامپوزیت ناراحتی یا دردی به دنبال نخواهد داشت.

نمونه کار <yoastmark class=

 

آیا می‌شود درمان زیبایی دندان با کامپوزیت دندان را حذف کرد و برداشت؟

اگر درمان زیبایی دندان با کامپوزیت شما بدون تراش یا با تراش حداقلی انجام شده باشد، حذف کردن ماده کامپوزیت به سادگی قابل انجام است و صدمه‌ای به دنبال ندارد.

 

آیا درمان زیبایی دندان با کامپوزیت سبب بروز پوسیدگی دندان می‌شود‌؟

اگر درمان زیبایی دندان با کامپوزیت، به شکل اصولی و دقیق انجام شود و توسط دندانپزشک متخصص ترمیمی و زیبایی تکمیل شود، و فرد مراجعه کننده مراقبت‌های بهداشت دهان و دندان را انجام دهد و منظم مسواک بزند و نخ دندان بکشد، پوسیدگی به دنبال نخواهد داشت. رعایت بهداشت دندان خیلی اهمیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *