جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
کلینیک دندانپزشکی نیل (دکتر خشایار سنجری) | تیم دندانپزشکی نیل - Nil Dental Team

دندانپزشکی کودکان در جردن

دندانپزشکی کودکان در جردن

جردن یا نلسون ماندلا

جردن یا نلسون ماندلا  یکی از محله‌های مهم، پر جمعیت، قدیمی و اصیل تهران است و دندانپزشکی دکتر خشایار سنجری، دندانپزشکی تخصصی کودکان در این محدوده مهم جغرافیایی تهران قرار دارد، اگر شما نیز ساکن  محدوده جردن تهران هستید می توانید با تماس و رزرو نوبت برای رفع مشکلات دندان‌های شیری و دایمی فرزندانتان به این دندانپزشکی تخصصی کودکان مراجعه نمایید. انواع خدمات دندانپزشکی کودکان اعم از دندانپزشکی ترمیمی، پیشگیرانه و درمان‌هایی مانند فلوراید تراپی دندان‌های شیری و دائمی، فیشور سیلانت دندان کرسی اول دائمی و کرسی دوم شیری، ترمیم سفید رنگ دندان شیری و روکش استیل دندان شیری، آموزش صحیح رعایت بهداشت دهان و دندان کودکان و … در این مطب خصوصی ارائه می شود.

دکتر خشایار سنجری دندانپزشک متخصص کودکان - مرکز دندانپزشکی نیل
دکتر خشایار سنجری دندانپزشک متخصص کودکان – مرکز دندانپزشکی نیل

آدرس دندانپزشکی تخصصی کودکان دکتر خشایار سنجری:
خیابان شهید دستگردی، بین اتوبان مدرس و بلوار جردن، پلاک ۲۸۴، واحد ۴

آدرس کلینیک دندانپزشکی نیل | تیم دندانپزشکی نیل - Nil Dental Team
آدرس کلینیک دندانپزشکی نیل | تیم دندانپزشکی نیل – Nil Dental Team

درباره دندانپزشکی کودکان

در درمان‌های دندانپزشکی اطفال، دندانپزشک متخصص کودکان باید همواره با یک نگاه رو به آینده برای درمان های مشکلات دندانی کودکان تصمیم گیری کند و این امر مسئولیتی بزرگ را بر عهده دندانپزشک متخصص کودکان قرار می دهد.

پرسنل یک مرکز دندانپزشکی کودکان وظایفی متفاوت نسبت به کادر درمانی که در دندانپزشکی افراد بزرگسال فعالیت می‌کنند، برعهده دارند. لازم است این پرسنل برای برخورد صحیح با کودکان و راحتی بیشتر کودکان حین کار و درمان‌های دندانپزشکی آموزش‌های لازم را دریافت کرده باشند. انواع خدمات دندانپزشکی ویژه کودکان برای دندان شیری و دندان دائمی در محیطی کودکانه و شاد در دندانپزشکی تخصصی کودکان دکتر خشایار سنجری ارائه می گردد.

نمایی از کلینیک تیم دندانپزشکی نیل - Nil Dental Team
نمایی از کلینیک تیم دندانپزشکی نیل – Nil Dental Team

ویدیویی از قفسه اسباب‌بازی کلینیک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *